Lav selv markedsføring via sociale medier

Professionel kampagne på et øjeblik

Med Papirfly kan du skabe og distribuere social media marketing uden brug af specialister.
Producer og publicer kampagner til Twitter, LinkedIn, Facebook m.fl. hurtigt og nemt. Du behøver ikke længere vente på, at bureauet får tid. I stedet kan du lave kampagnen selv med nogle få klik. Derfor er din ROI utrolig god – kunder har sparet helt op til 80% om måneden. Du får plads til andre aktiviteter i budgettet og kan opnå betydelige konkurrencefordele.

Det lyder lovende, ikke?

 

Styrk dine teams

Papirfly gør det super enkelt at markedsføre sig på de sociale medier.

I løbet af ganske få intuitive trin kan du udarbejde professionelle kampagner uden at gå på kompromis med kvaliteten og samtidig spare både tid og penge.

Indsæt grafik, tilføj en ramme, ændr et link – alt sammen uden problemer.

Lad alle arbejde efter godkendte workflow-processer og opnå en effektiv godkendelses- og distributionsproces.

  • Drop forældede processer og boost dine budgetter og ressourcer
  • Klæd dine teams på til at producere og publicere kampagner uden support
  • Bliv mere smidig og handlekraftig og få kampagner hurtigere på markedet
  • Opnå store konkurrencemæssige fordele
  • Gør samarbejdet lettere, del, redigér og genbrug
  • Gør det komplicerede enkelt

 

Hurtigt i luften

Slut med at vente på travle bureauer.

Her er alt, du skal bruge til at skabe kampagner til de sociale medier.

Vi garanterer brand-konsistens, da alle kommunikationselementer er låst, så de automatisk benytter de korrekte fonte, farver, layouts og billeder.

Kom hurtigt ud med budskabet

Ingen ventetid.

Udarbejd professionel opslag til sociale medier uden hjælp fra specialister.

Stærk brand konsistens. Kun de korrekte fonte, farver, layouts og billeder kan anvendes.

Styrk dine marketing teams – gør dem handlekraftige.

Del, supportér og inspirér

Få overblik over alle eksekverede, nuværende og kommende kampagner mht. gennemsyn, redigering og genbrug.

Frem samarbejdet og mindsk risikoen for dobbeltarbejde.

Kombiner med Brand Portalen og få endnu større fordele. Uddan, del og producér marketing-løsninger sammen med kolleger over hele verden – når som helst.

Tryghed og innovation

Sikker og gennemtestet teknologi.

Vi sørger for alle opdateringer, back-up og sikkerhed, der vedrører systemet.

Innovation – vi investerer løbende i research og videreudvikling.

Vi sikrer, at du har de bedste redskaber til at holde dig i front og styre dine marketing-aktiviteter efter dine ønsker – enkelt og nemt.